Hala gazı var hala gazdan uyuyamıyo, hemen uyanıyo, bacakları çekiyo, emerken ağlıyo emme bitince ağlıyo çok fazla yıprandım me beslenme saatini düzene sokabildim nede uyku saatini sizin bebeklerinizin ne zaman gazı bitti ya da hala gazlı ise doktorunuz bu konu hakkında ne diyor?