18 günlük bebeğim var 16 gün kuvozde yattı 2 gündur evinde çok şükür . Ama ben kötü hissediyorum sorumluluk mu alamıyorum iki gündür uyksuzum sabaha kadar ağlıyor hiç uyumuyor . Psikolojik olarak ona hep bakamayacakmis gibi o hep bizimle kalacak ama ben buna alisamadm inanmıyorum gibi bilmiyorum anlatamadım galiba ama bu her yeni annede oluyormu acaba 😥