Bebeğim ateşlendi doktora görürdüm bogazı çok kızarık dedi ates düşürücü verdi ama antibiyotik için cumaya kadar bekleyelim ates çıkmaz ise vermem dedi. Şimdi sorum şu bebeğim o kadar huysuzki tüm gece hiç uyumadım. Antibiyotiksiz bu enfeksiyonu atlatabilen var mı? Yoksa tekrar doktora başvurup biran önce tedaviye başlamak istiyorum gücüm kalmadı.