HiraKayra canım öncelikle korkma bu geçici bir süreç. Biz de yaşadık 3 aylıktı oğlum. Ateşi 38i pek görmedi iştahı baya azaldı. Ben sütüm gitmesin diye sürekli süt sağdım ve uyurken emzirmeye çalıştım emzirmek ateşi bile düşürüyor. Bir de şey yaptım, bi kaba su koy ağız mendili ile sürekli başını ayaklarını ellerini sil yüzünü sil ben çok fayda gördüm. Bizim bir gün sürdü bitti sonra. Başına covid gelen tek sen değilsin bunu düşün Rabbim sana güç kuvvet versin bebeğine şifa versin geçecek inşllah 🤲🏻