1prens1prensesannesii Kızlar 8 çeyreğim var.. Bileziğe çevirmek istiyorum. Yatırımlık biriktiriyoruz zaten.. Yarın da kaynımın düğünü var.. Acaba diyorum altın grm biraz düşükken Bileziğe çevirsem mantıklı mı? Yoksa çeyrek olarak kaldın mı sizce?
Magnolina 1prens1prensesannesii Bir farkı yok çeyreği satarken kesilerek 5 TL ye yakın bilezikde işçilik vereceksiniz hemde takicam derseniz yaptırın bilezik kayninizin düğünü ne alaka onu anlamadim
Mom525 1prens1prensesannesii eğer çeyrekli bilekliklerden yaptırayım diyorsanız bozarken zararına oluyo zaten üstüne koymadan zarar etmeyen normal bi bilezik alınmaz 8 çeyrekle
akidesekerii 1prens1prensesannesii Bence bileziğe çevirin hem altın takmayı seviyorsanız kullanırsınız. Ama sorun işçilik olmayan bir model olsun.
Begonvillll 1prens1prensesannesii koluna takmayacaksan hiç dokunma. Bilezik için bi miktar işçilik ödersin çünkü
Begonvillll 1prens1prensesannesii bu arada bütün bileziklerde işçilik vardır. İşçiliksiz ürün yok. Sonuçta hepsini yapan ve ekmek yiyen insanlar var. İşçiliksiz alırsın diye söyleyenlere bakma her türlü işçilik verirsin. Kuyumcuyuz ordan söylüyorum canım
KUMSAL2020 Begonvillll Merhaba bende şuan kızımın çeyrekleriyle cartier ama kelepçeli değil 22 ayar bilezik yaptıracam kuyumcu ama zarar etmesin dedi gramına karşılık elimdeki gramları vercem edermiyimki kafam karıştı şimdi
Magnolina Begonvillll Sizce en iyisi külçe değil mi 100 gramlık on gramlık var onlardan almayı düşünüyorum bende
Zlm 1prens1prensesannesii bence aralarında bı fark yok kalsın çeyrek olarak hem azıcık paraya ihtiyacınız olursa bir çeyrek bozdurabilirsin ama bileziğin birazını bozduramazsin hazır altın dusukken biraz daha çeyrek ekle 😁
Begonvillll KUMSAL2020 cartier için tabiki işçilik ve kuyumcuya kar bırakacaksınız. Ama uzun bi süre bozdurmayacaksan cartierinde değerlenecek. Mesele bugün 5000e aldın 2 sene sonra 8000e bozucaksın. Kuyumcu bunu kastederek zarar etmezsin diyor.
PamirVefa 1prens1prensesannesii bozarken parası kırılmayan bilezik yaptır canım en azından bişe olduğunda bozdurma durumunda olmaz altın yüksek olduğunda da yaptırmak istersen snn yapacağın bilezik Gr da yükseliyor ikiside aynı canım tabi kendi görüşüm 🤗 Ajda bilezik burma gibi bilezik yaptır yani bilezikte kopça bağlama yeri olmasın düz olsun yok sa para kırılıyor araştırabilirsin🤱
KUMSAL2020 Begonvillll Hımm bana şunu dedi kelepçeli olan da evet sizin dediğin gibi ama Düz bilezik 22 ayar sadece üzerine cartier deseni olanı yaptırırsan dedi mesela 22 gram var bende onu verip bana 22 gram cartier yaptırabileceğimi söylemişti
Begonvillll KUMSAL2020 yapmaz canım. Sanmam. Bir daha git bak para isteyebilir üstüne. Ürünün gramınada dikkat et teraziye bak canm
KUMSAL2020 Begonvillll Tamam canım muhakkak tekrar sorcam ve dikkat edeceğim eğer yaparsam yazarım size 😘Teşekkür ederim 🌸
Bilgenin_annesi31 1prens1prensesannesii ceyrek de bılezıkte satarken zarar edıyor. Gramnaltın yaptırmalısınız. Nerdeyse hıc zararınız olmuyor