kartopu23 aynı beni anlattın resmen eskiden o kadar çok yoğundum ve spor da yapıyordum hergün salondaydım şimdi sıcak olduğundan çıkaramıyorum çocuk zaten 1 gece klima açmadık diye isilik olmuş gıdısı çok üzülüyorum. Multivitamin alıyorum kahveler içiyorum ama faydasız😂😂 evliyken ilk hallerim olsa evi sabahtan akşama bal dök yala yapardım bide gezmelere alışverişlere çıkardım gece 12 den önce de eve gelmezdim😂😂 bebe olunca karıncalar topluyor evi😂😂😂