Ozgecanmevsim Drannis ya bişey daha soracam şimdi bebelac poşetli oluyor ya onu nasıl muhafaza ediyosunuz açınca
Drannis Ebrulideniz evet canım çocuk doktoruna sorduğumda da 30 TL lik mama da 150 TL lik mama da aynı hangisini içiyorsa ver gitsin kızım dedi çokta güvendiğim bir hoca. Şimdi kızacak olanlar olacak ama ben hiç emmemişim çünkü annem yokmuş pirinç unu vermişler suan 30 yaşında bir doktorum 😂
Melegimbebegim Sma benim bebeğimi mahvetti. Zaten vagirsaklarinda problem varda yani afedersin kakasi siyah ve insani zehirleyecek derece kokuyordu kucucuk bebek yani daha. Evolvia kullaniyoruz cok memnunum
busrakntr ögretmenim ve kimyager anne baba velilerim sma onerdi kesinlikle. 7 aydir kullaniyorum, hafifce yana dogru calkalamak gerekiyor köpürmemesi için.
alparslanyy Ozgecanmevsim mama hazirlarken calkalamayi önerilmiyorlar gaz yapiyormus, kasik yardimiyla karistirin isterseniz ☺️
Meski Ozgecanmevsim bizde ilk aylarda sma kullandık çok kusturdu su an bebelec Gold kullanıyorum çok memnunum calkalamadan karıştırdığınız da bir kaşıkla hiç kopurme olmaz
Mom678 Ozgecanmevsim aa bu benim kaynanam en iyisi sma diyo ne anliyosa 😂 bizim icin bebelac gold vazgecilmez sma da kabiz oldu bizimkiler 😊
Drannis Ozgecanmevsim canım küçük bir cam kavanoz ayarladım 1-2 gün kullanacağım şekilde ona koyuyorum bittikçe poşetten ekliyorum başka kutular da denedim plastik ama memnun kalmadım doğru mu yapıyorum bilmem tabi
Ozgecanmevsim Drannis kavanozda ışık alınca sorun olmaz mı acaba. Bende kendi poşetiyle birlikte kilitli buzdolabı poşetine koyuyorum inşallah sorun olmuyordur
Drannis Ozgecanmevsim evet o yüzden az az koyuyorum kavanoza kendi poşetinden alırken zorlanıyorum özellikle gece hep döküyorum uyku sersemi 🙏🏻 Netten baktım mama kabı diye hep cam çıktı aslında belki vardır da ben bulamadım