Funda-12 Merhaba 2.5 aylık bebeğim var ve 3 gündür kırk nazla mama içiyor ilk başta içmek istemiyor ağlıyor sonra veriyorum içiyor 2 saatte bir veriyorum yaşayan var mı?
Mys01-01 Funda-12 ben 10 gündğr yaşıyorum 3 ay 11 günlüğüz doktorum kaşık biberon onerdı dün aldım bıberon ucunuz tek delıkmıs meger degısmemız lazımmış oda tetıklemıstır dedı bugub bakıp gozlemleyıp size yazayım sorun bu ise sizde deneyin