Aysam Ben aşının 1.dozunu oldum ve emzir bisey olmaz dediler emzirdigim gün hiç uyumadı düzgün agladı durdu jormalmo
Yenibianne Aysam bende oldum Biontwch 2 doz aşı.Emzirebilirsin hiç bir sorun yok.Bebekler annelerin stre durumunu anlar unutmayın
Nzdl Aysam canım bnde dün sinovac oldum kızım çok kustu isal oldu bugün iyi ama demekki bazı bebeklerde yan etki yapabiliyo