koalaveannesi Günaydın güzel anneler, kızım dünden beri öksürüyor kuru kuru. Sadece anne sütü alıyor bol bol ıhlamur içiyorum ona da geçsin diye başka ne tavsiye edersiniz?
Babe koalaveannesi benim de 3 ay 18 gunluk gecen hafta ben griptim galiba bebegime de gecti oksuruk ve burunda hiriltili tikaniklik vardi.bolca emzirdim gunduzleri her saat basi hemde,surekli burnuna fizyolojik serum sıktım bugun oksuruk yok sukur🙏 bir de cuma gunu 2 kasik ihlamur verdim
Kizim07 koalaveannesi cocugada icir ihlamur. Gercekten bisey olmaz. İlac verecegine ihlamur ver engellesin. Ben de asla anne sutu disinda bisey vermem diyenlerdendim. Cocuk bi bronsiolit oldu nevrim dondu. Hastalancagini anladigim anda ihlamur veriyorum iki uc kasik. Odasinada okaliptus ygi damlatiyorum burnu tikanmasin diye. Bide bi tik kalin giydiriyorum tamamdir.