24 gnluk bebegm once kusma ishal ve cok gazi var yemek. Bile yiyemiyor sut icemiyo biberonda veriyorum sancidan yiyemiyor doktora goturdum cok gazi var ishali icin ilac verdi fakat verdgm ilaclarda kusuyor gunde 2 kez ishal olarak yapti tuvaletini yapcgm bu gazindanmi oluyor bir onerisi olan lutfem yardmci olsun