ikierkekannesiii Aynı sorunu 6da 8aya geçerken yaşadım. Öğlen tarhana corbası içiriyorum. Tarhanasını kendim yaptım cnm.içine ilikli kemik suyu, peynir altı suyu, robottan çekip ufaladığım kıymadan bir kaşık,bide bebek salçası. Bu sekilde bir bardak su ile pişiriyorum. İki kaşık da tarhana. Yogun oluyor. Bu şekilde aştım ben. Sabahları da tam pirinç ununu pişirdim içine labne ve muz ekledim. Muz kabz yapmasın diye de sık sık ypgurt yedirdim.