ikierkekannesiii 1 yaşta doğum kilosunun 3 katı olmuş ise sıkıntı yok. Yani çocuktan çok şey beklemeyin zaten doğum kilosuna göre kendi büyüme eğrisinden gidiyor.
Benim de oğlum 2685gr doğdu. Esas toparlanması ek gıdadan sonra oldu aslında. Şimdi 13 Aylık 9600gr. Hemen hemen her gün kıyma yediriyorum. Sebze ve meyve mutlaka. Her gün 1 muz yiyor. Karbonhidrat ve yağlı yiyecek çok vermiyorum. Çorbasına 2 tatlı kaşığı mısır unu, irmik, yulaf unu, şehriye değişikli koyuyorum. Bazı günler pirinç veya makarna veriyorum. Her gün yarım avokado yediriyordum birkaç ay öncesine kadar ama artık güzel çıkmıyor. Elma-yulaf unu pişirip helva gibi yediriyorum