Sanyamm Sevgili anneler 19 gün onca doğum yaptım kızım 2.880 doğdu 3 gününde izlenime götürdüm 3.300dü kilosu az mı aldı dersiniz
Polina Sanyamm normalde doğumdan sonra bebekler doğduğu kilonun altında çıkar ödemi şişliği gitmiş olur kilo artışında bi problem yok