Bebeğim iki gündür ara ara çığlık çığlığa ağlıyor. Biraz önce uyandı beşiğinden bana baktı anne dedi. Emzirmek için kaldırıyordum ki bastı çığlığı susturmak ne mümkün en son balkona götürdüm orada sustu. Sonra sakinleşince emzirmek için odaya götürdüm tam emzireceğim gene aynı. Allah aşkına akıl verin başına gelen var mı?
Not: iki gün önce Bebek görmeye geldi iki komşu ondan sonra böyle oldu .