B007 aşılarını yaptırıyor musunuz? Eğer yaptırıyorsanız yan etkilerini araştırın derim. Zira her bebeğe yaramıyor. Malum her bebeğin gelişimi, bağışıklığı,bünyesi farklı. Belki bebeğinizde ümmin yetmezliği vardır. Özellikle aşılardan sonra bi takip edin alerji,egzama gibi belirtiler var mı yahut artış gösteriyor mu? Eğer araştırmalarınız sonucunda aşıdan olduğuna emin olursanız, aşı detoxu yapın. Bebeğiniz çok rahatlayacaktır. Gıda alımlarına da özen göstererek epey geriletirsiniz inşallah.