Hiranurun_annesii bak canım süt olayi tamamen psikolojik. Benim basta öyleydi oglum kolikti bide sol göğsümü emmezdi. Sonra herkese kulağımı kapatip emzirme kampina girdim bebeğim 2 ay 24 günlükken. Bak abartisiz her saniye emziriyordum gak meme guk meme. Emzirme sondasiyla sol memeyi de tutturdum. Sonra 3 lt su gün içinde sabah iki yumurtali kahvalti ayran yoğurt, kuru incir hoşafı, kuru dut hoşafı, bulgur taze soğan gibi syler yerdim. Hiç öğün atlamadan ekmeği az yemeği sıvı şeyleri çok tüketip sürekli emzirirsen sütün ne kadar arttığını göreceksin. O ay emzirme kampi sayesinde hem bebeğim fazla kilo aldi hem iji göğsümü de tutmaya basladi hem de sütüm masallah iki kati artti