Bütün gün okadar uğraşıyorum ilgileniyorum yemeğini yediriyorum oyunlar oynuyorum yani nerdeyse bütün işimi bırakıp oglusumla ilgileniyorum çok güleç gülünce çok mutlu oluyorum sürekli güldürmek için çaba sarf ediyorum ama babası akşam işten geliyor 3 -5 saat oturyor bizimle ama çocuk babası eve girer girmez çığlıklar atıyor ellerini havaya kaldırıyor kucağına alsın diye aşırı derece de tepkiler veriyor hemde eşim çok bişey yapmıyor yani çocuğa sadcee baksın gülmesin ozaman bile oğlumun gözlerinin içi gülüyor o kadar mutlu oluyorum ki ama bana öyle değil neler ediyorum güldürene kadar yoruluyorum bana gülüyor ama babasına kahkaha atıyor 🥰 sizinde bebekleriniz öyle mi acaba çok fazla görmediği için mi babası da okadar fazla ilgilenmez yani evet oynar sever ama benim gibi değil oğlum 7 aylık 🙂