Kızlar sağlık ocağı d vit. 3 damla vermişti bir haftadır kullanıyorum bugun bi prospektüsüne bakayım dedim içerisinde Bütilhidroksianisol varmış. Bu kimyasal içerikli bir katkı maddesi olarak geçiyor maalesef. Doktor kontrolünde de soracağım ama sizin kullandığınız doktorunuzun önerdiği kimyasal içermeyend vit. Neler?