Biz de yaptık aynı şeyleri vakti zamanında, ama şimdi bakıyorum hataymis ,çünkü okul zamanında, büyüdükce para daha da lazım, hiç kenarda birikmimiz yok şu an, neye harciyoruz ki diyoruz bı de ama en kıytırık oyuncak olmuş 50 TL, bulabilirsen o da, istediğiniz oyuncağı almayıp parasını kenara koymaya çalışın, ama sanki o para da yokmuş gibi davranın, bı 6 ay sonra bakın bakalım ne kadar olmuş belki motive olursunuz