Herşey bir yanada bu uykusuzluk çok berbat ya valla sinirden delircem🤦♀️
Akşam 9 da yatıyordu birde sabah 6 da kaliyordu ne güzel, ama şimdi yine aynı saatte yatıp gece 1 de kalkıyor napacağımı bilmiyorum🤦♀️😅
Valla bu hayatta bebek gibi uyumak diyorlar ya yok bacım bu hayatta en güzeli baba gibi uyumak ohh mis 😅o rahatsız olmasin diye sabaha kadar oturma odasindayım… iyi geceler vesselâm djdvdhd