Hafsa_anne Oglum 30 aylik, 2 hafta oldu egitime baslayali. Ilk gun hep uzerine yapti tuvalete gitmek istemedi. Sonra birlikte gitmeyi teklif ettim, benim cisim geldi beraber yapalim mi gibi. Iki gun beraber yaptik sonra tuvaletine yapmaya alisti. Kakada hic sikinti yasamadim cunku bezliyken kakasini gosteriyordum korkmasin diye egitimde. Kakasini yapinca hadi gel simdi bunu anneanneye gonderelim dedim beraner sifona bastik. Hala kacirmalar oluyor ama bekledigimden daha kolay oldu ama ben tam 30 ay olmasini bekledim acikcasi.