Kahvaltı menüsü ararken dikkatimi çekti herkes maşallah güne çok erken başlıyor bebeklerle beraber erkenden kahvaltı edip evini topluyor vs biz çok geçe kalıyoruz ya geç uyuyor benimkiler sabah da 11 e doğru kalkıyolar bizim kahvaltı 12 yi buluyor neredeyse öğle yemeği öğle uykusu vs kavramlar yok direk aralarda atıştırmalık sonra akşam yemeği oluyor hiç memnun değilim ben de bu durumdan ama nasıl düzen kurarım bilmiyorum. Kızım 4yaş olacak oğlum 8 ay ikisi de aynı güne geç başlayınca da bereketli oluyor gün boşa gidiyor hem de böyle alışıp gidecekler ya