Merhaba annişler.
Oğlum şu an 8 aylik. Anne yani besiginde yatiyor. 1 yastan sonra odasini ayırmayı istiyorum ancak yatak konusunda kararsiz kaldim. Besik olsam buyuyen besik de olsa kisitli sure kullanacak. Gardrop uni 3 kapili aldik yetiskin oluncada kullansin diye. Bazali yatak alsak çok yüksek düşer. Besik alsak tırmanır düşer. Bazasiz yatak da olsa düşer cok dönüyor çünkü. Bu konuda yardimlarinizi bekliyorum.