arzuublm Güzel anneler herkese merhaba 10 günlük anneyim bebegim kolikli bir bebek sürekli emmek istiyor fakat her emdigin de tıkanıyor ve kusuyor sebebini bilmiyorum çok üzülüyorum bu duruma kustuktan sonra aç oluyor mu tekrar emzirmem gerekiyor mu bana yardımcı olun lütfen sancı çekiyor onu bide aç bırakmak istemiyorum
Deryaadem arzuublm doyduğunu bilmediği için emmek istiyor fazla geldiği için de kusuyor emmek onu rahatlatıyor oyuzden emmek istiyor yalancı emzik vermeye çalış ben vermedigim için pişmanım şuanda iki aylık olacağız tutmuyor ve hep beni emsin istiyor yalancı emzik bazı durumlarda kurtarıci
Nisacix arzuublm aventin emziğini alın doyduğundan emin olduktan sonra verin. O memede sakinlestigi icin doysa da emiyor sonra midesi kucuk olduğundan dışarı atıyor. Eğer buna rağmen yine devam ederse reflü vardır. Doktora gösterme iz gerekir. Aventin emziğini de reddetme ihtimali çok dusuk o yüzden tavsiye ediyorum.
arzuublm Deryaadem teşekkür ederim damaklı emzik midesini bulandırıyor benim gögüs ucu büyük ona göre bir emzik var mı bilmiyorum
[silindi] Kusmasında sorun olduğunu sanmıyorum da tıkanması biraz farklı bir durum.emerken tıkanıyorsa,burun delikleri kapalıdır,açmanız lazım.enjektörle günlük temizleyin bence.
Deryaadem arzuublm damaksiz dene bibs marka var damaksiz genelde tercih ediliyor bence çok geçmeden alıştırman senin için fayda eder ben mafoluyorum hep meme hep meme