Merhaba ,
Lütfen bi yardımcı olun bana ..
Oğlum 1 hafta önce kusma ve isal şikayeti ile özel hastanede olan doktoruna goturdum direk ilk muayenede bu aralar çocuklarda salgın var dedi ve antibiyotik ,probiyotik ve mide bulantısı için ilaç yazıp yolladı..3 gün sonra isal ve kusma kesildi ama bu seferde çok iştahsız olmaya başladı kilodan ve güçten düştü, tekrar doktora götürdük 2 kilo vermiş oğlum ve sıvı kaybı dolayısı ile serum takıldı. Serum sonrası iştahı düzeldi 4 gündür çok iyiydi takı 2 gün önceye kadar, hicbir şey yokken bi anda ateşi yükseldi tekrar doktora gittik bize enfeksiyon yükselmiş olmalı dedi ,dedim ki 1 haftadır antibiyotik kullanıyoruz ona rağmen mi dedim evet dedi iğne yazdı iki gündür akşamları iğne vuruluyor ve bi düzelme yok ateş devam ediyor bu akşam iğne vurulurken hemşire bize ne enfeksiyonu var dedi bilmiyorum dedim doktor tahlil yapmadı mi dedi yok dedim nasıl olur tahlil yapmadan neye dayanarak enfeksiyon demiş dedi bilmiyorum dedim ve üzüntüden heder oldum bu çocuğa tahlil bile yapılmadan salgın,sonrasında enfeksiyon tanısi kondu ve resmen çocuğum gözümün önüne eriyor .. lütfen oğlum 18 aylık bu lanet salgın midir nedir geçiren yaşayan ve bu durumu atlatan varmı aranizda ben yarın bide devlete goturucem 😓😓😓