Bfiliz kastettiğiniz şey bireysel emeklilik. Eskiden satışıyla uğraşmıştım. O kadar çok sistemi değiştirdiler ki saçmasapan bişeye dönüştü. Son düzenlemeyle aslında devlet kendine nakit kaynağı oluşturabilmek için ‘tasarruf’ adı altında çalışanlar için zorunlu hale geldi. Her ne kadar devlet güvence verse de bu ülkede nice fonlar hiç edildi (deprem, iletişim vergileri gibi)
O yüzden en güzeli banka hesabı açtırıp altın hesabı olarak değerlendirebilirsiniz ‘fikrimce’