kaymakliekmekkadayifi Kizlar nasıl bir bez pisik sızdırma vs yapiyor mu en fazla kac saat altinda tutulabiliyor. E bebekte %15 indirime girdi de merak ettim ama bebegimin cildi cok hassas her bezi kullanamıyorum. Deneyen varsa tecrübelerinizi merak ediyorum
MinikBugram kaymakliekmekkadayifi ben üç numarasına kadar kullandım bez yumuşacık çok güzel kuruluğu da gayet güzel sızdırma ve pişik yapmadı tek sorunu erkek bebekler için uygun değil bence çünkü ön kısmı hemen şişiyor ve zıbın bile ilk çişte nemleniyor sanırım hava kanalları geniş olduğu için
Vildan2334 kaymakliekmekkadayifi bende bi dönem kullandim pisik sizdirma yapmadı memnundum ama molfix pure soft a geri döndüm
Ztoros kaymakliekmekkadayifi ben hem külot hem cırtlı kullandım yumuşaklığı başka hiçbir bezde yok. Ama mutlu bebek değil premium soft olanı. Değişim saatine gelince her bebeğin çiş sayısı değişir o yüzden 1 paket alıp denemelisiniz
Cipiti kaymakliekmekkadayifi Ben doğduğundan beri goon kullanıyorum bebeğim erkek ve memnunum pişik yapmadı hiç emiciliginden falanda memnunum
kaymakliekmekkadayifi MinikBugram kac kiloylen 3 numarayı biraktiniz birde kac saat degistirmiyordunuz ? Benim bebegime premium care aktif bebek ve sleepy pisik yapti baby me bezinde rahat ettik ama onunda cok kokusu var ve bebege siniyor koku
MinikBugram kaymakliekmekkadayifi onu hatırlamıyorum ama sleepye göre büyük bez yani mesela sleepy 5 kullanıyorsan goon 4 almalısın. Bezi gece takıp sabah açtığım çok oldu canım
kaymakliekmekkadayifi Ztoros cok tesekkur ederim fakat sey olarak sordum mesela primada gece boyu degistirmiyordum baby me de oyle bunda da oyle yapabilir myim ki ?
Vildan2334 kaymakliekmekkadayifi molfixi yapi olarak daha cok sevdim bide goon biraz büyük gibi geldi o yuzden