eslinababy Gül hastalığı madolya hastalığo rosse hastalığı bunları yaşayan oldu mu ? Neyden dolayı olur mu
Bal-Kaymak eslinababy ben geçirdim. Aşırı yoğun stresse bağlı çıkıyor. Strese bağlı üzüntü vücudun direnci düşüyor demişti doktor. 2 krem vermişti geçmişti boynumda ve omuzlarımda çıkmıştı
AA201207 eslinababy ben yaşadım. Stresten dolayı oluyor ama sıkıntı yapma geçici demişti Dr iki krem verdi eczacı karışım hazırladı bunlardan kullandım ve geçti
Zhr1446 Benim yüzümde var gül hastalığı stresten dolayı çıktı ve hiç bir şekilde geçmedi fazla baharatlı yağlı yiyecekler yedikten sonra acayip artıyor sıcağa soğuğa güneşe gelmiyor aşırı derecede hassaslaşıyor cilt