ebz09 Aynen son haftalardayim artık. Benimki de 16da kesinleşti kız olduğu.
Zaten ondan öncesinde de hep belirsiz deniyor.
Erkek olsa ilkinden tecrübe ettiğimiz kadarıyla bilirsin sen de, erkek gibi denir genelde.
Kız olduğunda belirsiz diyorlar pipi görmedikleri için, kesin bacak arasını net görene değin.
Ondan dolayı ben değişeceğini zannetmiyorim.
İsim çok güzelmiş bu arada Almila ama zaten uzun bi isim tek bile koysan çok güzel olur 🥰
İkinci gebelik cooook hizli geçiyor ve belirtileri ilkine göre daha sert oluyor. Bakalım doğumlar nasıl olacak🥴🥴 sırayla doguralim sağ salim insallaaahh