Kızım 2 ay 5 günlük 2 gündür hafif ishaldi bu gün biraz daha ishal kıvamı cıvık günde sadece 1 kere yapar büyük tuvaletini hala 1 kere yapıyor ama ishal belli yani emzirdiğim icin yedigim bi şeyden olmuş olabilir mi tehlikeli mi ne yapmam lazım
muz yedim sütten geçsin ishali dursun diye