FatmaArden 4 günlük bebegim var, asiri sütüm var cok sukur🙏🙏ama tas gibi oluyo 4 günlük bebegin icebileceginden cok fazla sut geliyo.. agrim var topuz oluyo surekli dengelemek icin dogal yontem varmidir bilen varsa yardimci olurmusunuz?
Hazar_ali4119 FatmaArden Fazla olan sütünü sağ dolaba koyabilirsiniz benimde öyle oluyordu bir haftaya düzeldi
Kimimkiben FatmaArden sütlerini sağıp buzluğa at istersen, ama zamanla terbiye oluyor hatta sonraları bebek emecek ama sütün geç gelecek ☺️
Kimimkiben FatmaArden şuanda zaten istemsizce akıyor akanı sakla cogalmaz, zamanla bebeğinin ihtiyacına göre üretecek