GQarayeva eczacı beni uyardı. Öğrendiklerimi yazıyorum. anti reflax mamalar tedavi usulu kullanılmalı yani sürekli kullanılmamalı, örneğin 1 ay kullanılıp bırakılmalı dedi. Ayrıca içindeki bir maddeden dolayı bu mamalar kolik aglamalarını tetikler dedi. Dr ya da eczacıya danısıp alınmalı