Nisnis ben hiçbir zaman bebegimi kalım giydirmedim kışın evde askılı zibin üzerine alt üst dışarı çıkarken de üzerine monte giydiriyordum aşırı soğuklarda astronot mont giydiriyordum hiçbir zaman iki kat giydirmedim bu arada tüm kış boyunca hergun dışarı da çıkardım yağmur yağsa bile yürüyüş yapıyorduk birlikte size tavsiyem çocuğunuzu kalın giydirmeye ve sıcağa alıştırmayın benim doktorum bu şekilde yapmamı söyledi hep onu dinledim hic sorun yaşamadım