Merhabalar
3 aylık bebeğim var. Kolik değil. 2. Bebeğim bu arada.
bu sefer ayağımda sallayacağım rahat edeceğim demiştim öyle olmuyacak galiba..
gündüzleri hiç ama hiç uyumuyor uykusu var ayağıma alıyorum 4.5. Dakikada en geç dalıyor ama bıraktığım gibi uyanıyor. Kundak yapıyorum yok, uzun uzun sallıyorum yok, serin ortam sessiz ortam yok yok.. hiç mi uzun uykusu olmaz.
dipnot: şimdilik geceleri uyuyor ama ya gece de uykusu bozulurda lütfen yardım