Haticeyldrm Kbrasahiinn06 Kbrasahiinn06 Çoçuğa güzel ve anlamlı isim koymak çoçuğun anne baba üzerindeki hakkı Efendimiz buyuruyor eğer iki isim koyup tekini söyleyip moda diye digerini söylememek de hak oluyor bence dini boyutunu düşünüp güzel anlamlı bir isim koyabilirsiniz 😊
75kinalikuzu Kbrasahiinn06 koymagecen birisi post açmıştı kızımna eceliya diye sesleniyorlarmis yani birleşik olunca güzel olmuyor aslında çok güzel isim lıya ece koy
EmineCandemir Kbrasahiinn06 benim kızımın ismide Liya 🥰 tek isim koymaktan yanayım çift isim koyanlara şunu diyebilirim hayatı boyunca sınavlarda kendini tanıtırken falan iki isim fazla gelecek birini tercih edip onu kullanacak o yüzden gerek duymuyorum 🥰
Minikoazra Benim kizimin ismi azra hilâl iki isimli birbirine uyumlu olsun diye de ugrasmadik icimizden geldi koyduk sizde kendinizin hosuna gittiyse bence koyun 😊
75kinalikuzu MoRella bende sevmiyorum böyle isimleri yakınlarım koydu unutuyorum ben lıya lina liva meva asel daha bir sürü ben ela koydum hiç eskimeyen güzel isim her yaşa yakışıyor ileriyi de düşünmek lazim
ilkbahar İkisi bi çırpıda çıkınca ağızdan ecel gibi oluyo 😐 ilerde çocuklar tarafından dalga konusu olabilir, ece güzel bi isim başka uyumlu bi isimle kombinlense daha da güzel olur 🙆♀️