Bebegimde uc gundur gozunde capaklanma ve kiazriklik var 😓😓 doktora goturdum preseptal selulit olabilir dedi cocuk acile yonlendirdi . Gittim tabi. Ordada goz kapaginda sislik olurs getir dedi. Bi merhem bi damla verdi. Kullaniyorum hic bir faydasi yok😓😓. Az önce uykudan uyandi sağ gözü şiş ve kizarik ve aşırı capakli acamadi bile gözünü. Cok korktum aglamaya basladim ne yapacagim bunu yasayan varmi aranizda korkulacak bisey varmi lutfen yazin😥😥😥😓😓😓 ilik suyla hep sildim guzelce ama hic bir etkisi yok .