CanAilesi doktor öpmekten oldugunu söyledi ve ilaç vermedi. Hastaneden cıkınca oğlumu okuldan almaya gittim orada bir veli aynı durumu yaşadığını ve “ coresatin” pembe kapaklı hemen geçiriyor mutlaka al dedi. Aldım ve banyo yaptırıp sürdüm umuyorum iyi olsun kuzucugumun yüzü. Size de cok gecmiş olsun sizde dr dönüşü yazarsanız sevinirim