Merveayazz İyi geceler arkadaşlar cumartesi günü gece tatil için yola çıkacağız oğlum 2 yaşını bitirdi. 8 9 saatlik Bi yola gidicez yanıma yemek olarak ne alabilirim acaba? Gidiceğimiz yol otoban olduğu için yemek yiyebileceğimiz restorant falan yokmuş. Bisküvi kek falan kendim oğluma uygun yaparım ama onları yeyince karnı doymuyo gibi geliyor bana. Tecrübesi olanlar varsa yazarsa sevinirim
lanadelmiyav Merveayazz ben hep yolculuk için köfte ekmek, börek ve patates salatası yapıyorum😁 gün menüsü gibi oldu böyle yazınca da😂
OncedenGurme Merveayazz 11 aylıktı 12 saat yolculuk yaptık. Meyve, yoğurt, pırasa, pankek, salatalık almıştım yanıma. Maması da vardı. Akşam 5’te çıkıp sabaha karşı 5’te varmıştık. Uyku saatine denk geldiği için yetmişti
Merveayazz Mamaqueen mama termosum yok ama Bi kaç kere kendi termosuma yemek koymuştum Bi sıkıntı olmamıştı olmadı yine ona koyarım
Mamaqueen Merveayazz oyle yap bencede. Hem yemek yemis olur. Yaninada sevdigi ne varsa yap pankek pogaca borek vs gibi
mgymst7038 Merveayazz kadınında köfte soğukken yenebilir . Salatalık, meyve olabilir, yoğurt, muhallebi sütlaç yapabilirsiniz kavanoza.