Arkadaşlar merhaba biraz uzun olabilir yazım ama içimi dökmek istiyorum çok kötüyüm. Bebeğim tam 3.5 aylık. 34+2de doğum yaptım şu an 5250 kg. İlk 2 ay ayda 1/1.200 arası aldı 3. Ay 600 gram çünkü gündüz emmiyor biberonla da almıyor sadece uykuluyken alıyor. Sürekli ağlıyor ya uyuyor yada ağlıyor. Genelde 1/1.5 saat arası uyanık kalıyor uyku aralarında o sürede sürekli ağlıyor kucağımda bile durmuyor. Gazlı bir bebek de değil.Uyuduğu anda da ancak temizlik yemek vs.. neredeyse hiç dinlenemiyorum psikolojim bozuldu oturup ağlıyorum. Fikriniz , tavsiyeniz var mı arkadaşlar? ( oyun halısı , havuz , ana kucağı vs. İşe yaramıyor 😓)