Kızlar ergenligimden beri çok fazla kilo alıp verdim 76 kilodan 56 düştüm sonra 60 kilo oldum sonra 63 sonra hamile kaldım 80 le doğuma gittim şuan bebegim 2 yaşında 65 kiloyum öyle çok kilom yok baya göbeğim var sadece birde derim hamur gibi bacak içlerim sallanıyor göbeğim hamur gibi kalcam falan hamur gibi galiba güzel bir spor yapmam lazım ana düzeleceğine inanmıyorum deri germe ameliyatlarına falan bakıyorum sürekli 22 yaşındayım 62 yaşında gibi derim vücudum var çok üzülüyorum korkunç ne yapacağım düzelirmi işin kötüsü hiç spor yapmayı sevmiyorumda