Emir3302 Bebeğim 5 aylık oldu son 2 haftadır kabızlık yaşıyor doktora götürdüm yediklerine dikkat et dedi oysaki hep aynı şeyleri yiyom bugüne kadar sorun yaşamadım birden bire öyle oldu napabilirim acaba yardımcı olurmusunuz