uykusuzMoMm kızlar sıdefer kullanıyorm oğlum haftaya 1 ysına girecek inşallah 9 aylk olana kadar kullandım tahlilde demir eksiği çıkmadı şükür 9.ayından bu zmna kullanmıyorm yediklerinden alsn vitamini diye benim gibi kullanmayn varmı yada zararı olur mu
Aselask34 uykusuzMoMm bugün bizimde 9 ay kontrolümüz vardı canım kan tahlili yapıldı değerlerine bakıldı sonuçlar çok iyi dedi doktor kan damlası ve d vitaminine devam et dedi. Doğal yollarla zaten yedirdiklerimizle alıyorlar dikkat ediyoruz mesela kemikli ilik suyu bakliyat pekmez gibi ama 1 yaşına kadar devam etmemiz gerektiğini söyledi doktorumuz bize