Merve20 Kızlar üç gün oldu Doğum yapalı,meme ucum olmadığı için ememiyor sütümde yok nolur ne yapmam lazım. Sezeryanla Doğum yaptım çok kötüyüm Allah rızası için yardım edin.
Sibelemrekaya Merve20 böl bol emzir yada meme ucu aldır bide süt yapıcı şeyler yiyin 2 3 saatte bir illa biseyler yiyin benimde oyleydi çok şükür geldi bide yok yok demeyin öyle daha çok gider
Smsek13 Merve20 şırınga ile ucunu çıkartmaya çalış canım sağ bol bol emzir 2 saatte bi emsede sağ çok güçsüz şimdi o Allah sabır versin🙏🏻 Şuan psikolojikmen alt üst olacaksın ama sabırlı ol hepsi geçecek sen güçlü ol şakın pes etme taze annemiz🤗😍
Linakaya Merve20 meme ucu aldır ılık şerbet iç ama benim gibi biberona alıştırma sakın sonra memeyi istemiyor gercektende :(
Ozgeasya Merve20 merhaba ben 5 ay önce Doğum yaptım göğüs ucum hala yok bebeğim prematüre oldu. Ben sütümü sağarak getirdim ilk bir ay sürekli sağarak besledim. Sonra da wee nin göğüs ucu ile emzirmeye başladım. Şuan beş aylık hala o şekilde emiyor. Ama sağdığın sütü sakın biberon ile verme alışana kadar canım. Üzülme çok su iç. Sabırla hepsinin üzerinden geliniyor. Kimsenin dediklerine inanma. En iyi anne sensin emzirebilirsin. Bana da sütün gider göğüs ucu ile emerse dediler sağma sütün gider dediler halt ettiler can sıkmaktan başka birşey değil. Sana kolaylıklar diliyorum:)
Merve20 Sibelemrekaya tamam Allah razı olsun silikon göğüs ucu aldım ama pek işe yaramadı galiba , hangisini önerirsiniz
Merve20 Smsek13 allah razı olsun hepinizden kızlar üç gündür ağlıyorum ama güçlü olmam lazım biliyorum 😓
Ylmzkbra06 Ozgeasya 3 ay oldu benim de göğüs olmadığı için uçla emziriyorum. Sütüm falan azaldığı da olmadı. Bana da çok diyen oldu ama fiss🤣
Merve20 Ozgeasya allah razı olsun canım benim sağıyorum,gerçekten de az bir sütle bile uykuya dalıyor yavrum bide emzik verdiler çocuğumun ağzına alıştırmıyım dimi emziğide
Ylmzkbra06 Ozgeasya aynen öyle. Kilosu da ayına göre gidiyo oh mis :)) kilo alımını engeller diyen çok oldu cunku
Smsek13 Merve20 İnan hepimiz bu süreçlerden geçtik geçiyoruz sen bebeğini görüp mutlu ol ve daha dinamik ol. Enerji toplarımız😄 onları mutsuz etmeye hakkımız yok doyuracaksın sen İnan kendine 🙏🏻
Linakaya Merve20 avent çok sert ben ilk onu aldım çok sertti wee baby aldım yumusacık kestım avent gbi kare yaptım 🤩
Ozlm59 Merve20 canım merhaba. Senin yazını okuyunca 4 ay öncesi gittim. Benim de bu gogsumun ucu yok ve bu yüzden ekmek istemedi. 8 gün sütum gelmedi. Ama sakın kendine sıkıntı yapma. Stres en büyük düşman. 8 gün boyunca bebeğim tek bir kere bile emmesi beni. Her saat başı sağdım sutumu. Bende ilk başta uçla emziriyodum. Bu gün dur bakayım ucsuz veriyim dedim. Suan uçsuz emiyor. Sakın uzulme kendine stres yapma.