KaanAnnes Sizin durum inşallah dişten dolayı ve geçicidir. Bizimkinde diş de yok, memeye düşkün sadece. Ne yapsam yemiyor yemiyor yemiyor. Her gün sinirlerim zıplıyor ve o kadar üzülüyorum ki. Biz 5. ayda tadımları yapmıştık yarım yamalak, şimdi 6,5 aylığız. Ben de eşim de iştahlı insanlarız. Yemeyi severiz ama oğlum sanki yemekten nefret ediyor. 😔kaşığı görünce ağzını kilitliyor, onun haricinde her şeyi ağzına alıyor ama. Nereye kadar sabredeceğim bilmiyorum