121212232323 Ya bu sübyan okullarını da forumda duydum. Ben göndermem. Anaokuluna gitmesinden yanayım. Güvenilir cami hocaları da var. Bizim mahallemizde ki hoca çok iyiydi mesela kardeşlerim gittiler. Çocuklara oyunla eğlenceyle öğretti Kur’an’ı. Namazı, orucu, dinimizin gereklerini. Yeri geldi onlara cami bahçesinde mangal yaktı. Yeri geldi oyunlar oynadı. Yıl sonu başarılarını ödüllendirdi. Okul ihtiyaçlarını karşıladı. Kapı kapı esnaf gezip çocuklar için ihtiyaçlarını karşılamaları için yardım topladı. Böyle hocalar da var. O şekilde öğrenebilir yaz tatillerinde . Sübyan okuluna falan gerek yok