Teokusannesi
Benim oğlum da 8 aylıkken 8.800dü, 10 aylık oldu hala 8.800 🤷🏼♀️ Sadece mama içiyor, onu da normalde 6 ölçek içerken 5 ölçeğe düşürdü bir aydır. Ek gıda çok güzel yerdi, bir buçuk aydır ağzından çıkarıyor 😔 Önerim yok, ben de bekleyeyim burada