Karanim25 Bebeğim emiyor ve gelişimi iyi ama ben arada yoğurt ve yoğurt çorbası tattırıyorum az az. Sizce yanlış mı?
Melisbugi Karanim25 4 ay 19 günlüğüz biz başladık kaşık mama falan elma püresi yapıp veriyorum ama bizim 2 aydır mama reddimiz var götürmediğim doktor yapılmayan tahlil kalmadı herşeyi iyi çıktı ama yemiyor 3 ayında 300 gr aldı sadece oda uykusunda zorla beslememle gastroentoroloji dr 5 ayda başla dedi kendi drumuzla haberli tabi gün içinde kaşık mama veriyorum daha yoğurt mayalamadım kabak verdim dün mesela
DenizSerap Karanim25 türkiye de 6. Ay da başlatılıyor bebeklere ek gıda ama yurt dışında genel de 4. Ay da tadımlara başlatılıyor bence herkesin bu konuda kafası karışık🥲
Muhasebeciana Karanim25 emen bir bebek olup gelisimi iyise doktor baslayin demediyse tabikide yanlis şoyle dusun butun hayati boyunca zaten yemek yiyecek ama anne sutunu birdaha icemicek. Benim bir arkadasim ayni senin gibiydi oglu 3.5-4 aylikken oyle yok corbadir yok kividir tattiriyodu yapma etme dememe ragmen ve sonuc: şuan hemen hemen herseye alerjisi var cocugun alerji surubu iciriyolar ve cok pisman daha 2 ay once konustuk hatta bu konuyu
Mys01-01 Melisbugi bende uykuda beslıyorum almadığım bıberon uc kalmadı dün kaşık biberon aldım ama yok yok 3 ay 11 günlük napmam lazım başka ek gıda da erken
Hazal8 Melisbugi kaç kilo bebeğiniz bizimde 4 aylık çok oyalanıyor emmiyor oyun yapıyor memeyi 7 kilo
Melisbugi Mutluuuumandalina evet canım dün mesela meyve püresi verdim gündüz elma muz püresi yaptım akşamda hero baby verdim 30 cc lik kaseye yaptım kaşıkla yiyor azar azar veriyorum ki bide kabız olmasın diye gece tabi uykuda mamaya devam
Turkologanne Mys01-01 3 aylikke n bizdede aynı durum başladı su an 5.5 aylık ve hala aynı uykuda vmemzirebiliyorum bıraksam 8 saat ac kalıyor çıldırmalik
Melisbugi Mys01-01 biraz daha uykuda devam etsen annesi iyi olur 4 ayın sonlarına doğru mesela çok yıpranıyor insan çok iyi anlıyorum ben aldığım biberon ve uçlarını söylemiyorum bile denemediğim mama kalmadı hep çöp oldu niye böyle anlamıyorum ama çok yıpranıyorum bu süreçte yemeyen bebek zormuş gerçekten
Mys01-01 Turkologanne dün kaşık bıberon aldım dr onerısı ile az az beslenmeye basladık elhamdulillah ama red eder korkum yine cok
Turkologanne Mys01-01 bazı anlar cok ağlıyor bazı anlar da ağlanmadan uyanıyor anlamıyorum ben bu durumu , doktor uykuda besle ama böyle giderse zayıflar dedi moralim çok bozuldu neden emmek istemez bi çocuk anlamam milletin çocuğu ac gibi sürekli meme de benim kızım kafasını çeviriyor bir ayda 3 kere göğsüm yara oldu benim
Turkologanne Mys01-01 ya ben kaşık ve şırınga ile denedim onlarla 30 cc kadar içiyor fazlasını içmiyor bu çocuğun 100 cc icmesi lazım en azından ama asla yani , cisi koyu sarı oldu su vermeye başladım kilo alımı 2 aydır cok düşük zaten moralim bozuluyor ,
Birceninannesi Karanim25 anne sütü alan bebeğe neden 4.ayda ek gıda veriyosunuz ki? 180 gün beklenmeli henüz sindirim sistemi hazır değil neden acele ediyosunuz? Zaten hayatı boyunca yemek yiycek. Zaten küçücük midesi var anne sütü almak varken neden midesini yoğurtla çorbayla dolduruyosunuz. Bırakın 6.aya kadar emebildiği kadar emsin. Sonra neden kabız oldu, niye reflü başladı vs vs
Mys01-01 Turkologanne benımde bazen oyle uyabıyor sessız kaç saat olmus yemeyelı ama aclık yok cocukta emeklerden yürürken kılo lazım benımde kafam karma karısık
Turkologanne Mys01-01 yok ben kaşık biberon hiç denemedim normal şırınga ve ek gidada kullanılan kasiklarla denedim ama dediğim gibi fayda etmiyor :( hala aynı uykuda besliyorum
Melisbugi Hazal8 kilosu iyi ama kilolu doğduğu için 7300 dü 4 ay aşısında ama bütün ay sadece 300 gr almış
Mys01-01 Melisbugi benım ılk premetüre yemıyor dedıler bu normal zamanında geldı yine iştahsız yemeyen yemıyor gerçekten kaşık bıberon aldım onunla devam ediyorum suan inşallah🤲🏻