Oğlum 26 aylık. Ve inanılmaz derecede yer hastası. Yani yanımda yatırıyorum iniyor yerde yatıyor parkenin üstünde. Orda sıcaklayıp seramik kısmına gidiyor yatıyor, kaldırıp beşiğine yatırıyorum kıyamet kopuyor. Daldığı zaman beşiğine alıyorum, beşiğin çitlerini poposuyla itip yerinden çıkarıp geri yere yatıyor. Yere yatak açıyorum, yatak olmayan yere gidiyor. Ciddi ciddi yıldım artık geceleri uyku falan kalmadı. Sıfır uyku evde mutfakta gündüz yemek yaparken sesleniyorum ses yok. Bir bakıyorum balkona gitmiş betonda uyuyakalmış. Bazen masanın altından topluyorum. Hastalanıp duruyor sürekli Bu yüzden. Kafayı yememe ramak kaldı. Eşim de bende resmen çaresiz kaldık. Klimada bile yatırsam aynı illa yere yatacak. 😑😑Nasıl bir çözüm bulabilirim yaa söyleyin kızlar. 😔😔😔