7 8 ay önce (22 aylıkken filan) 3 gün kaka yapmadı oğlum kabız olmuş ve çok zorlanarak kaka yapmıştı ondan sonra yine kaka yaptığında çok ağladı.. ilk kabız kaka çıkarken poposunu acıttı muhtemelen 2.yi yaparkende yine acıdı ve oğlum o günden beri kaka tutuyor yapmamak için koşuyor tutuyor az yiyor derken en son raddeye geliyor öyle yapıyor. O zaman bezliydi 2 aydır bez yok çok şükür eğitimi hemen kabullendi öğrendi kakasını da yine son raddeye gelinve tuvalete yapıyordu ama çok stresli bir şekilde tüm yaşantısı etkiledi bu durum egenin kakası var çıkamayız kaka yapmadı uyumuyor vs her şeyi etkiledi. Ve yine kabız oldu 2 gün yapmadı 3. Gün artık tuttum oturur pozisyona geldi tuvalete yere yaptı ama ben yapamam o kakayı o kadar tutmuş. 1 hafta oldu bu durum o olaydan beri daha da tuvalete gitmiyor hep altına yaptı 😔Doktoradan randevu aldık muhtemelen psikolojik ve bir uzmana yönlendirecek
Böyle süreçten geçen uzman yardımı alıp bu durumu yenen var mı çok zor durumdayız çok üzülüyorum ve stresi çocuğa yansıtıtorım bugün yine tuttu yapmadan uyudu ve 5 kere uyandı ağrıyor muhtemelen karnı o yüzden napıcağımı ı şaşırdık